Salta al contingut principal

Entrades

La castanyada

Aquesta vesprada hem celebrat la castanyada i hem pogut provar castanyes! Estaven delicioses!  Repartint les castanyes Menjant fruits de la tardor. Ha sigut genial! I els alumnes de sisé decorant i celebrant la castanyada.  

Decoració dels passadissos

La tardor i Halloween arriba al Jaume I. 

Ens disfressem

Els alumnes de p5 b ens hem disfressat de dinosaures.

NOU D'OCTUBRE REIVINDICATIU

9 d'octubre Festa de Jaume I

El passat 8 d'octubre vam celebrar la festa de Jaume I com tots els anys. Un alumne de cada classe va llegir una xicoteta part de la història del rei Jaume I i un poc més tard els alumnes de sisé, van representar la història amb disfresses i tot!!! Ho van fer molt bé! Al final de la vesprada, vam cantar tots junts les cançons tradicionals de Jaume I i l'himne de l'escola amb Nando a la guitarra! Ho vam passar genial! Ací us deixem algunes fotos.

QUAN VEUS QUE TOT S'ACABA,TORNA A ....

Aules prefabricades?  Podríem pensar que no és tan greu, que els aularis prefabricats reuneixen les condicions adients. Però la realitat és un altra, els dies de molta pluja apareixen les goteres, a l'estiu fa molta calor, tenint en compte els materials de les aules prefabricades i a l' hivern les temperatures són molt baixes. Així   pareix que la qualitat educativa dels alumnes va unida al “parte” meteorològic. A l’anterior Govern de la Generalitat Valenciana pareix ser que li convenia més alquilar els barracons que construir les escoles, el motiu? La "presumpta" forma de funcionar,beneficiar a uns pocs deixant de costat el be comú. De ben segur que ara tornem a sentir que van a construir el nou col·legi, i alguns s'ho creuran, electoralisme jugant amb el benestar de l'educació dels nostres fills i filles. Ja està bé, que no ens enganyen, si el problema no són els diners, el problema es la corrupció, el què fan amb els nostres diners. La comuni...

Primers dies a l'escola

Poc a poc, tot va tornant a la normalitat, però a qui més els costa és als més xicotets de l'escola. Els xiquets de 3 anys, es van adaptant poc a poc al canvi, i ho estan fent de meravella!!! La resta de xiquets i xiquetes d'infantil, molt contents de retrovar-se amb els seus companys i mestres. Per fi ens han pintat jocs al pati de primària. Son bonics, veritat? Ho passem genial a l'hora d'esbarjo!!! Bon inici a tots!