Salta al contingut principal

DIA DE LA DONA AL JAUME I


Avui hem reivindicat el dia de la dona treballadora. Ja que encara hi ha moltes coses a aconseguir. Els i les alumnes del Jaume I, seran persones que creuran en la igualtat independentment del génere.


Comentaris